Ֆլեշմոբ մայրենիից

1.Գրիր գոյականներ, որոնց առաջին կամ վերջին տառը փոխելով կստանաք թվականներ;
երես , ուս , ուժ , կոթ , մեգ , ղեկ , մեխ , ցեց , բեկ , գազար, նազար , քսակ
2. Գտիր` ինչն է մեկի մեջ մեկ, կրկինի մեջ` երկու, երեքի մեջ` ոչ մեկ:
կ տառը
3. Որ երաժշտական գործիքի անվանումն է կազմված դերանվան կրկնությամբ և կ տառի հավելումով;
դուդուկ
4. Տղայի այս անվան վերջին ձայնավորը դրեք վերջում, իսկ նրա տեղում ի հնչյունը, որ դառնա աղջկա անուն:
Կարեն- Կարինե
Արմեն-Արմինե
Արսեն-Արսինե
5. Շարքում գտիր արևելահայերեն և արևմտահայերեն  համարժեք բառերը: Ժամանակ-ատեն, ճատրակ-շախմատ, նավթ-քարյուղ, փակ-գոց, , կռփամարտ-բռնցքամարտ, դրամ-ստակ, հյուլե-ատոմ, ֆինանսական- ելևմտային:
6. Գրիր  —գույն  բաղադիչով  3-ական գունանուն:
ա) բույսերի անուններից:-վարդագուն , նարնջագույն , գազարագույն
բ)  տարբեր առարկաների անուններից:-մարմնագույն , երկնագույն , կաթնագույն
գ)  մետաղների անուններից-ոսկեգույն , արծքաթագույն , պղնձագույն
7.4-5 նախադասությամբ ներկայացրու քո ինքնամեկուսացման մեկ օրը: 
Ես մեկուսացել եմ իմ ընտնիքի հետ Չիվա գյուղում ։ Ժամանակս փորձում եմ ճիշտ օգտագործել ։ Կարդում եմ գրքեր , օգնում եմ այգու գործերում , նայում եմ ֆիլմեր։
8.Շարունակիր և ավարտիր զատկական ասիկները:
Զատիկն ասել ա՝ հենց գամ արմանաս, -Հենց գնամ,զարմանաս:

Հավը կուտե հատիկ, հատիկ, ծով ձմեռն կելնե զատիկ

Զատիկ, զատիկ, նավակատիկ է, չամչե հատիկ ք

Հենց սովածանան, զատկի փլավը միտն կբերեն։
9.   Մեսրոպ Մաշտոցն աստվածաշնչյան որ բառի փոխարեն օգտագործեց  Զատիկ անվանումը:
պասեք

Оставьте комментарий